Demi Masa

Monday, March 15, 2010

Sem baru, azam baru!!

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Aku hidup dan aku mati keranaMu.

Sem baru dah mula. Tapi still berterabur. Kata kelas start hari ni, tapi pergi kelas tadi lecturer pun takde. Students yang datang berapa kerat je. HAHA!

Ni lagi satu problem, group FIM (Understanding Islam) tak dapat lagi. Macam-macam la problem katanya, lecturer tak ada nak ajar lah. Habis tu, takkan aku nak extend lagi satu sem just because of FIM subject yang tiga jam je?? Tak munasabah langsung!

Ok, sekarang ke tepikan dahulu perkara-perkara di atas. Aku ada azam baru untuk sem ni. Nak dapat 4 flat! InsyaAllah. Banyak perkara perlu dibaiki lagi. Cabaran makin banyak. Dah duduk katil bawah ni kena kawal diri jangan asyik nak 'hinggap' kat katil je. =P Roomate pun dah lain, so, kena sesuaikan diri. Syakirah boleh!

Dan kenapa ya, aku dapat group math 1?? *Saya tidak gembira ye kawan-kawan seperti yang anda bayangkan.* Aku baru nak lari. Dari apa? Biar Allah dan aku sahaja yang tahu. Ya Allah, istiqamahkan hatiku dalam mencari redaMu. Amin.

Ha, baru teringat lagi satu cabaran. Facebook. Syakirah, Syakirah..tolong kawal diri ya? Ingat matlamat. Jangan asyik buat kerja lagha je. Kuat Syakirah, kuat!

Sampai di sini dahulu aku nukilkan kalam. Ada tanggungjawab lain yang aku perlu ambil kira. Segalanya aku serahkan kepada yang Maha Esa. Bantu aku Ya Allah. Amin..

No comments: