Demi Masa

Sunday, March 21, 2010

S.A.B.A.R

a'uzubillahiminassyaitanirrajim..Bismillahirrahmanirrahim..

Semoga aku dijauhkan dari hasutan syaitan laknatullah dan sentiasa dalam keadaan sabar. Amin.

Sabar 1:
Petang ini mood sedikit terganggu. Seronok sebenarnya mendapat kiriman dari ummi dan ayah, abang yang hantar tadi. Dia balik hujung minggu. Dapatlah beberapa barang yang dipesan dan juga lauk untuk makan tengah hari. Dan juga, tikar getah yang berwarna pink!! Ini yang agak mengganggu emosi aku. Aku agak anti dengan warna merah jambu ni. Huh! Redha je la, demi menjaga hati ummi dan ayah.

Sabar 2:
Ni aku tujukan buat my ex-classmate, yang baru menerima ujian Allah pagi tadi. Laptop dan handphone miliknya telah dicuri. Hmm, semoga bersabar ya menerima ujian Allah ini. Aku tidak tahu apa yang perlu aku katakan. Cuma doa mungkin aku panjatkan semoga pencuri tersebut berlembut hati untuk memulangkan barang milik anta. Sabar ya?

Sampai di sini sahaja, aku perlu menemui Kekasihku. Seruan telah berkumandang. Salam 'alaik..


No comments: