Demi Masa

Friday, March 19, 2010

FIM 1113: Understanding Islam

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku mulakan dengan nama Allah untuk menulis kalam ini.

Kelas yang sangat 'ditunggu-tunggu' dah start tadi. Hurm..what to say?? Best? Boring? Happening?? *which I doubt* hahA!

Tunggu! Betulkan nawaitu semula, aku belajar kerana Allah. InsyaAllah, Allah pasti telah memberikan yang terbaik kepada hamba-hambanya. Tak kisahlah kelas itu bagaimana pun jadinya, aku perlu tetap teguh di situ memperjuangkan agama Islam. Orang Islam perlu berilmu. Ilmu itu dicari bukan ditunggu. Jadi aku perlu tabah.

Nak dapatkan kelas ni pun dah penuh dengan pancaroba. *hahA! ayat sungguh dramatis* Mana tidaknya? Berapa kali entah aku dan yang lain ulang alik ke IRK Department. Dah dapat ni, wajib aku bersyukur. Alhamdulillah.

Baiklah, sekarang kelas semua dah complete. Dengan izin Allah, aku bakal graduate sem ni. Semoga dipermudahkan perjalananku ini. Amin.

Kalam ini berakhir dahulu. Segalanya kepunyaan Allah.

2 comments:

ワントシ said...

yea!!
sesame kite mgejar ilmu,k??
:P

Ummu Humaira' said...

yup, slmt b'juang sahabatku!
semoga kejayaan milik kita bersama ;D