Demi Masa

Saturday, May 8, 2010

I'm done!

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan namaMu Ya Allah, demiMu aku hidup dan aku mati.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam, hari ini tamat perjuangan aku di CFS, insyaAllah. Segalanya rahmat dari Allah.

Penat rasanya setelah tawaf sekeliling CFS tadi. Seronok. Itulah satu perkataan yang dapat menggambarkan segala. Hampir setiap penjuru CFS aku jadikan kenangan. hahA, perlukah begitu?

Terima kasih banyak-banyak untuk Daoh yang sudi jadi camera man kami tadi. Aku tahu, mesti penat bukan melayan karenah kami berempat? Maaf ya? Air Pepsi dan Coklat Cadbury itu harap dapat jadikan balasan atas jasa baik anda. (Kongsi-kongsilah coklat itu dengan your roomate ;) hahA!)

Urm, packing barang belum lagi. Malas sangat. Esok pagi harap sempatlah. Banyak sangat perlu dipacking ni. Tapi badan rasa penat sangat. Perasaan kantuk sudah menguasai. Ah, aku nak tidur lambat malam ini. hahA! Mampukah?

Berjuta ingin aku coretkan namun keletihan membantutkan kecergasan otakku mengarang. Lain kali mungkin. Wassalam.

No comments: