Demi Masa

Thursday, December 16, 2010

Syukur

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan asma' Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Segala puji dan puja hanya layak padaNya. Selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah SAW.

Syukur, selesai juga urusan tadi. Bimbang juga tidak sempat disudahkan. Alhamdulillah, Allah telah mempermudahkan segala.

Mahu tercabut juga rasanya segala tulang lutut ini berjalan ke sana ke mari. Kelas hari ini tidak banyak pun. Cuma sibuk dengan urusan permohonan itu. Penat.

Harap-harap segala usaha dibalas indah.

Interview
28 Disember ini. Risau, mahunya tidak? Berapa banyak interview which then I turned it suck. Sangat teruk. Takde keyakinan diri. huh, tak suke!

UIA, please be nice to me ;) *wink..wink

Senyum sedang terukir sekarang. Pukul 2 petang nanti akan pulang ke Ipoh dengan Abang. Nura ikut serta. Terima kasih sahabat:)

Jadi itulah pilihanku? Jangan fikir sebarang ya. Ponteng kelas is so not me. Aku sudah fikir 10 kali, atau lebih mengenai perkara ini. Allah sudah tunjukkan jalan, dan itu yang aku pilih. Syukran lillah.

Esok majlis ijab dan kabul. Akak bakal menjadi isteri orang. Aku? Masih mencari..hihi.

Zohor sudah dekat rasanya. Mahu berhenti menulis. Bakal menghadapi hari yang sibuk di rumah nanti. Mungkin tidak punya masa untuk mengupdate. Entah siapalah yang bernikah sebenarnya? Silap-silap aku. hahA! Tidaklah. Saya sudah punya pilihan sendiri :)

No comments: