Demi Masa

Saturday, October 16, 2010

Editing

Bismillahirrahmanirrahim..

Mengharap redha Allah dalam penulisan ini.

Alhamdulillah, sempat meluangkan masa sedikit tadi untuk meng'hide' mana-mana post yang aku rasakan kurang perlu untuk dijadikan tontonan umum. Tetapi rasanya ada lagi yang belum ditapis. Nanti-nantilah ya?

Aku punya harapan semoga apa yang aku tulis dalam blog nanti boleh menjadi bacaan buat
bakal anak-anakku nanti. (Bolehkan aku berimpian begitu?)

Jadi aku meng'hide'kan beberapa post yang aku rasakan hanya layak untuk dibaca oleh insan tertentu. InsyaAllah, tiada lagi kalian berjumpa luahan hatiku di sini. Iya, kadangkala aku risau andainya luahan hati itu dapat difahami oleh orang yang aku tuju. Malu bukan?

Post yang di'hide' termasuklah post mengenai
Ali Si Penjual Roti. Agak kontroversi rasanya post tersebut.

Cukuplah. Nanti terlepas juga apa yang tidak mahu dikongsikan di sini.

Wallahu'alam.


*edited: kerana seorang sahabat tersalah intrepetasi. mungkin juga ada yang lain lagi. bagi mengelak fitnah, ada yang aku padamkan :)

8 comments:

Abdullah Shazmeer said...

haha.. lwk lak ble bace..=)

Ummu Humaira' said...

encik shazmeer, boleh sy tau pe yg lwknye?? =p

ワントシ said...

hohoho ;)

Abdullah Shazmeer said...

ttg kisah ali si penjual roti, n utk tatapan anank2 anti kelak..
=)

ワントシ said...

nanti kesah ali leh jdi bedtime story.. hohohoho ;)

Ummu Humaira' said...

wan: huu~~

abdullah shazmeer: i wonder who is Ali..hurm.. :P
bout "anank2" ana 2, xslh en ad impian cm2??

prnah tgk iklan petronas psl yg burung murai 2 x? klu anta ingt la, mak die tglkn diari untk anak die bc, n ana ni zmn IT, xmen da diari ni, ana tglkn blog utk anak ana nnt..hee~ =)

Abdullah Shazmeer said...

>>nurazwan: hmm, boleh je bt kne edit r pgakhiran cte 2, jgn bwt trgantung n ksudahan yg xelok cm r2.. coz ksudahan yg baik adlh bg org2 yg bertaqwa, insyaAllah..=)

>>syakirah: Ali skrg insyaAllah da brubah, da fhm tjuan hidup, r2 dy agk kcu bilau cket, 2 yg cm emosi 2..

xslh pun nk ade impian 2, sume ade impian msing2 kn, so cbe r dptkn mlalui saluran yg btul..=)

ttg diari 2, lpe lak, zaman da maju, manfaatkn teknologi sedia ada..

Ummu Humaira' said...

wan: leh2..but cm encik shazmeer ckp, kne edit sket ending die..huu~

Abdullah Shazmeer: alhamdulillah, seronok dgr cite Ali skrg. hopefully, Ali akn terus istiqamah dgn prubahan 2. Amin.

n psl impian ana 2, na'am sahih, nikah jln t'baik. Klu smpai jdoh awal, alhamdulillah. hee~ =)
but, 4 dis time being, ana biarkan Allah tentukan segala. suami ana sudah t'tulis namanya di lauhul mahfuz, tgu masa nk b'temu kmbali je..

ops! cm luahan hati lak..haha

n ya, diary! btol, mnfaatkn tknologi yg ada =)