Demi Masa

Thursday, April 15, 2010

Syukur

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan nama Allah aku memulakan kalam ini, semoga terus di dalam redhaNya. Amin.

Alhamdulillah..syukur rasanya dengan jalan yang aku pilih ini. Jalan yang ditunjukkan Allah. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hambaNya.

Keputusan yang aku buat, semuanya adalah petunjuk dari Allah. InsyaAllah. Aku sedikit pun tidak menyesal. Kini, aku semakin kuat dalam perjuangan ini.

Allah tahu apa yang terbaik untuk aku. Hati aku juga dalam pengawasan Allah. Tiada apa yang dapat aku sembunyikan daripada pengetahuanNya. Dia Maha Mengetahui. Subhanallah.

Ya, mujahidah ini akan bangkit menegakkan agama Islam dan panji-panji kebenaran. Suatu hari nanti, aku akan buktikan, aku bukan hanya mujahidah di mulut tetapi juga melalui hati dan perbuatanku.

Ah, panggilan syahid semakin memanggilku. Aku tersangat mengimpikan gelaran itu. Aku tersangat ingin bertemu dengan Kekasihku. Tunggu aku! Aku akan menyahut seruan itu. Aku juga tidak sabar untuk berjuang dan merebut syahid. Semoga diizinkan Allah. Amin.

No comments: