Demi Masa

Saturday, April 16, 2011

sedetik lebih

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku memulakan kalam dengan nama Allah. Mengharap redhaNya di setiap yang aku lakukan. Segala puji dan puja hanya layak untukNya. Selawat dan salam aku titipkan buat junjungan mulia Muhammad Rasulullah SAW.

Hampir seminggu sudah aku bercuti, esok akan kembali ke UIA. Tidak, cuti belum habis lagi. Cuma bakal menyertai program selama seminggu di Pos Tohoi, Gua Musang. InsyaAllah, demi mencari pengalaman dan ilmu kerana Allah ta'ala. Tetapkan niatku Ya Allah.

Such uneasy feelings since pagi tadi. Berdebar, takut, sedih semua ada. Adakah ini symptoms PMS? Tapi, rasanya belum waktunya lagi. Allahu'alam.

Macam-macam andaian aku buat pasal Tohoi nanti. Entah macam mana keadaan yang sebenar. Risau juga tidak dapat menyesuaikan diri nanti. Ya Allah, permudahkanlah segalanya, selamatkanlah segalanya. Amin.

Urm..tidak banyak masa sangat sebenarnya. Barang-barang belum dipack pun. Mengharapkan yang terbaik untuk segalanyanya. Amin Ya Rabb..

No comments: