Demi Masa

Thursday, November 25, 2010

Oh Nobita!

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku mulakan dengan nama Allah. Mengharap redhaNya di setiap hembusan nafasku. Selawat dan salam buat junjungan Rasulullah SAW.

Berjalan-jalan di alam maya dan terjumpa ini. Tidak tahu mengapa perlu berkongsi. Cuma merasakan ada sesuatu yang menarik dan ada juga yang boleh diambil iktibar. InsyaAllah.

Harapanku, semua yang melewati post ini akan menonton video ini sampai habis.

*Senyum :)


4 comments:

misfaida said...

sedih jugak ending cerita doraemon ni. rasa macam nak nangis jugak. ehehe, bukannya apa. tetiba je kan kehilangan doraemon. hahha, apa merepek ni pun tak tau :P

thanks berkongsi cerita :)
may Allah bless.

Mujahidah Mardatillah said...

yup, agak sedih la gak. tp ad 1 nilai pd nobita yg kte ptot contohi dlm citer nih, persahabatan dan usaha dia.

dl klu tgk citer doraemon msti cm rs jgnla jd cm nobita en? tp xsngke die boleh berubah jd cmtu.

mknanya di sini stiap org ad potensi utk jd baik, dan terbaik utk diri sndri. InsyaAllah.

Wallahu'alam bissawab :)

adah said...

sweet..best!ske ble nobita dh berubah..xsangke hihi

Mujahidah Mardatillah said...

yup, 2 la psl. ad gak nilai murni dlm cite doraemon ni en?

mknanya sume org ada potensi utk brubah jd lebih baik ;)