Demi Masa

Saturday, November 26, 2011

20th

Bismillahirrahmanirrahim.

Sunny and windy day. Subhanallah.

Alhamdulillah sudah seminggu aku berada dalam umur 20 ini. Mahu post ini pada hari kejadian tetapi terlampau sibuk dan tak berkesempatan.

Syukur kerana masih berpeluang menjadi khalifah di bumi Allah ini.

Syukran jazakallahu khairan kathira untuk semua doa and wishes. And for the cake too! Infinite thanks to my dearie Adah, Nura and Wan for Secret Recipe Black Forest cake. Love it so much! Walaupun tak dapat Chocholate Indulgence dari seorang tu, dapat jugaklah Black Forest. Alhamdulillah.

Tentulah yang paling awal bagi mesej ialah Ummi dan Ayah. Waktu tu aku masih dalam meeting TEX-C atau nama barunya EXCITE. Sebelum pukul 12 lagi mesej diterima. Pesan Ummi suruh baca pukul 12.01 am. Baik Ummi, anakmu memang menurut perintah.

Kawan yang paling awal adalah Yong. Selain ucapan selamat Yong tanya, "Ada orang teman kau jalan-jalan tak?"

hahA! Tersenyum aku baca. Terima kasih Yong. Kau tahu kan aku mengadu yang aku terkurung dalam meeting waktu tu.

Banyak sangat ucapan selamat dan doa. Semoga Allah merahmati kalian. Terima kasih untuk anda-anda yang bagi hadiah. Appreciate it!

Ucapan Nabilah paling seronok, "
wah wah wah. semoge dipercepatkan jodoh!"

Ucapan Abangme paling menyuntik semangat, "Salam...selamat hari jadi...jadi insan berguna, be a good engineer in the future....Islam will lead the way for success."

Thanks Abangme!

Umur dah 20, bolehlah siapa yang mahu masuk meminang. hahA!

Tapi serius, dulu pernah kot berharapan untuk bertunang pada umur 20. Senget tak? Otak tak matang dulu.

No comments: