Demi Masa

Saturday, February 20, 2010

awal kalam

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan lafaz yang mulia aku memulakan penulisanku. Bersama harapan agar penulisanku ini dapat memberi manfaat dan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana individu, kaum, agama atau pihak.

Penulisanku ini adalah lahir dari hati, jiwa, akal dan iman seorang mujahidah yang sentiasa merindukan syahid di jalanNYA. Mujahidah ini kadangkala terleka dengan duniawi namun sentiasa berharap agar redha ALLAH berada di sisi. Amin..

Biar kalam ini menjadi tempat untuk aku menyuarakan pendapat dan fikiranku. Andai tersalah, maaf dahulu dipinta. Aku ini bukanlah seorang yang sempurna. Aku seorang hamba yang banyak khilafnya. Segala yang sempurna itu milik ALLAH yang Maha Sempurna.

Sebelum kalam ini diakhiri, segala puji ku serahkan bagi ALLAH kerana akhirnya aku mempunyai satu wadah untuk aku menyuarakan isi hatiku. Alhamdulilllah..


No comments: